"Laredoute beställningen" har äntligen kommit!

Nu har kläderna från laredoute precis kommit!!! Så den senaste halvtimmen har jag provat kläderna fram och tillbaka och kommit fram till att jag ska behålla alla plaggen.. men eftersom jag skickade in två beställningsblanketter har jag än så länge bara fått hälften av allt jag beställde, pluss att ett par marinblå shorts jag skickade efter var slutsålda.



Väskan/bagen fick man gratis på köpet och eftersom den är lagom storlek kommer den nog till användning ska ni se. Jag är väldigt nöjd med kläderna men nästa gång jag beställer måste jag komma ihåg att kläderna ser mycket snyggare ut i kattalogen än i verkligheten, haha.

Idag hade vi biologiprov, det gick sådär tror jag och efter skolan var jag på simmträning, som varje måndag (tisdag, onsdag, ibland fredagmorrgon och lördagar), hihi så nu är jag helt slutkörd och jag tänkte snart krypa ner i sängen med en deckare av Agatha Christie... PussPuss

Kommentarer
Postat av: CHRJ

sååå snyggt!

2010-04-29 @ 22:30:02
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0