Tjejmiddagen med stort D!

Apropå födelsedagar så.. Som jag berättade (några innlägg ner) så hade jag och Elsa en lite annorlunda tjejmiddag för bara nån vecka sen! och som ni säkert ser på bilderna hade vi Disney tema, alla skulle klä ut sig till någon roll/figur från kanalen och sen röstade vi vem som liknade mest, PV vann såklart med sin "snövitdräkt"! Här kommer lite bilder..

Lite annorlunda men kul, eller vad säger ni?

Idag på morrgonen har vi firat mamma (Grattis på födelsedagen!) med både pressenter och tårta, pappa och grabbarna ska snart ge sig iväg till landet och jag tänkte också snart börja göra mig iordnig för bounce... wish us good luck! PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0