What A Night!

... Vad mer kan jag säga, det var suuuperkul, verkligen! Hela kvällen var helt kannon, allt var perfeckt, från början till slut.. Vi kom dit lite tidigt, det var absolut ingen kö, så vi hann både gå och äta lite och möta upp resten av tjejerna innan vi tog platts först framför entrén! Inne i globen fick vi såklart de bästa plattserna, längst fram, med hela scenen framför oss... och det är inte ens någon ideé att jag försöker beskriva själva konserten för man måste själv ha sett den med egna ögon, heeeelt otrolig!!!!

Igår när jag kom hem var jag såå trött, på köpet fick jag också huvudvärk och ont i öronen men det var inget emot alla minnen jag kommer bära med mig (från min första riktiga "konsert" i globen), och nu raddar de upp sig på rad, haha, för nästnästa lördag ska vi dit igen och se, Lady Gaga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0