Veckans bäst klädda kändisar

Här har ni dem..

Vanessa Hudgens, ja denhär outfitten är inget jag skulle tacka nej till i sommar, en ljusblå skortklänning med bälte i midjan och sen den underbara hatten som pricken över i:t, don´t you agreed?

Nässta på tur är Kylie Minogue, hon har verkligen en söt stil som jag tror många vill efterlikna! Personligen är det lite för mycket spets för mig, men hon är som gjord för denhär klädstilen!

Jessica Alba bär upp denhär klänningen från Proenza Schouler perfeckt, vad mer kan man säja..

Nu är det bevisat, att en helt vanlig vardagsoutfitt kan se så bra ut på röda mattan, Emmy Rossum är ett bra exepel.

I denhär svarta one-shouldered klänningen ser Miley Cyrus så vuxet snygg ut! Egentligen är jag inte så mycket för halvlånga klänningar, men ni får hålla med om att den satt bra på Miley.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0