I:a Majtroffen & Valborg & Shopping!

Jag tror jag börjar såhär... Ghhaaaaaa jag har hittat ett par Converse!! Det är helt otroligt, mamma och jag har varit ute och letat i nästan varenda butik som säljer dem och vi har alltid fått samma svar, "de har slutat tillvarka dem", och så igår när vi var på stinsen och shoppade gick vi in på stadium och... haha, jag är såå glad!




Denhär beiga vårjackan fyndade jag också igår från isolde, den kommer bil perfeckt att använda ute nu och ni kan aldrig gissa vad den kostade.. bara 100 kr! Som ni ser på bilderna har också de söta topparna jag skickade efter från laredoute kommit :D. Så vad tycker ni?

I ferdags var vi lediga och åkte upp på den sissta skidtävlingen för sesongen
uppe i Hammra! Det var jättekul att få åka lite skidor igen, iaf om man bårtser från resulatet och att jag blev diskad det andra åket, haha! Som ni säkert vet var det också valborg i helgen, och när någon säger valborg brukar jag automatiskt koppla det till majbrasan... Men jag kan säga att de enda majbrasorna jag fick se var genom bilrutan påväg hem från Vemdalen! Hur firade ni Valborg? PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0