tierd!


(önskar att jag kännde mig såhär pigg just nu!)

nu har jag rammlat in innanför dörren här hemma, efter kören. jag har skita ont i huvudet och känner mig helt snurrig. jag mår inte alls bra med andra ord! i skolan idag spelade vi upp våra låtar (som vi gjort på musiken) för lärarna, så nu är det över, vad skönt (men det var inte alls pinsamt som jag först trott)! efter det gick jag och c och e hem till mig och hoppade studsmatta, satt framför tv:n och.. ja åt (haha)! jag slänger upp dagens senare! för nu blir det middag (kyckling tror jag, super) och sen grey´s! efter det tror jag att jag också ska se det sissta avsnittet i hela OC (om jag årkar, det känns som att jag kommer kollapsa vilken sekund som helst)!! gud, vad sorligt.. sen är det bara och börja om i box ett igen, för jag tänker inte sluta titta på det! det är såå bra!! :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

Sv : Åh så mysigt då! :D PUSS PÅ DIG

2009-04-29 @ 19:51:41
URL: http://nathaliehjertbergnyander.blogg.se/
Postat av: Nati

Sv: Det var så lite så ^^



Men du, du skriver fel bloggadress, du har glömt "E" på ".se". Rätta till det är du gullig :) så kommer man direkt in på din blogg :)

2009-04-29 @ 20:05:40
URL: http://frookenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0