Blixtrar och dunder, magiska under...


Haha, det är precis vad det gör nu det!! Alderless nyss var hela familjen ute och åkte den nya båten, men vi hann inte vara ute så länge för helt från ingen stans (inte direkt då) kom det ett stort åskväder och då var det bara att vända hemmåt! Så precis när vi skulle binda fast båten började det regna och blixtra, turen på vårsida, hehe! =)
Idag vaknade jag typ halv tolv och då tog jag bara en kopp oboy och en banan innan vi for ut med båten! Nu tänkte jag kila över till farmor och sen blir det lunch här!

sen så tänkte jag också berätta lite vad som hände igår efter sissta inlägget! Precis näär jag hade klickat iväg det började det stänka så det var bara att ta sig in under tak med datorn istället för att sitta på taket! Sen plockade jag också in lite andra grejor och sen slutade det såklart att regna! Men då bestämde jag mig för att hjälpa till lite, typ damsuga och sånt! En tog vi ett dopp och senare på kvällen kom mammsen hit och vi (jag, filip och mamma, resten sov)  tog en mysig kvällsfika och började prata om giftiga djur... sen kröp njag isäng och låg och läste! pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0