Dagens olika!


Nr 1: vitt linne - H&M,  kjol - har jag gjort!
Nr 2: linne - H&M,  shorts - H&M!

Ja, där hade ni dagens två olika..! och sisst så sa jag ju att vi skulle ner till stranden och mysa..så blev det inte, eller när vi kom ner och jag precis hunnit ta bort mitt nagerlack för lite uppfrächning började det åska en bit bort så det var bara att packa ihop oss och skynda upp till sugan igen! där jag fixade med lacket och sen åt vi en mysig lunch, jag mammsen och lillebrorsorna (pappa är i stockholm och jobbar, men imorgon byts de av)! men det blev inget regn och vi så inga blixtrar så..! Sen bara ett tag senare så kom Rasmus hit och det vart livat värre! Vi har också varit ute vi sälhällan (jag och Filip simmade dit!), spelat kort, löst korsord, lagt nät (det var speggelblankt på vattnet när vi åkte ut, det var såååå...härligt, men vi gick också iland på några klippor och då var jag så dum att jag knallade runt barfota så jag gjorde illa tån så att jag var tvungen att bli hemskjussad och plåstras om..hihi!), ätit ett litet kvällsmål och lite till..! =) så nu är jag slutkörd och tänkte ta och krypa isäng! pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0