Bildbomb från Vattenskidslägret!! =D

här kommer lite bilder då från vattenskidslägret, det var faktiskt väldigt kul..! de första dagarna hade moderjord bestämt sig för att det skulle regna över oss, men sen blev det lite bättre om man bortser från att det blåste såå mycket!! =D


den pyttelilla stranden vi husen där vi bodde! men den kom tyvär aldrig till andvändning för det var väldigt kallt..!


sofia


storstugan som den kallades, haha (nerifrån bryggan)


vatten, vatten, vatten... svinkallt faktiskt, vi krånglade på oss våtdräckter dag ut och dag in!


den sissta hållplatsen innan man var tvungen att ta sig ett dopp i det iskalla vattnet! (bryggan)


dessa sockor var no mina bästa vänner under hela veckan! hehe, nej men det var väääldigt skönt att dra på sig dem efter man åkt för fötterna var knallvita!!


jag åkte såklart både kneeboard, weakboard, banan, muff och vattenskid(or/a) och här har ni en av mina fordon, hih den har faktiskt vunnit sm!


moi


lisa, anna, eira, lollo och sofia fasnade på bilden, men de andra tjejerna på lägret hette också ellika och emelie. jag var såklart älst (av tjejorna), uch..hehe!


lilla eira som bara var åtta.. i bakrunden tre av tränarna som stökar i köket!


haha, nästa tränare som kallade sig partyprinsen... pytsan, hehe!


glade lilla jag som hoppar runt som en tok, det är bra att hålla värmen innan man ska ner i det iiiis kalla vattnet! =)


på två vattenskidor hade jag och sofia bestämt oss för att prova...


dehär.. här är jag påväg över till att ställa mig bakpå sofias skidor.. whohohooo!


vi klarade det på andra försöket!!!!!


bildbevis..! sen filmade också partyprinsen så det finns gott om bevis, haha!


mer bilder!


ännu mer bilder!


sen provade vi också tvärt om, att sofia skulle stå bakom mig men tyvär blev vi lite bakåttunga då! hehe men fin bild va?!

 Japp, där hade ni min lilla resa i bilder, och snart ploppar det nog upp ett litet innlägg om igårkväll (midsommarafton) och dagens planer! kiss!

Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

ser ut som om du har haft det supertrevligt! :D

2009-06-20 @ 19:16:56
URL: http://partymix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0