Colourfull glases!


I sommar är det många kändisar som satsar på färjade glajjor, ex dessa girls! Reachel (i hörnet) har till och med på sig ett par gröna som inte brukar vara så poppulärt.. men vem vet jag kanske knallar runt med sånna snart, haha eller inte! jag kommer nog satsa på några rosa, me like!

Sen jag hörde av mig sist har jag hunnit med en hel del, skumpolbad x2, fridatidningen och middag. snart får ni en liten länkning till tävlingen (skrålla ner lite), jag ska svara på era underbara kommentarer och så blir det fruktstund! puss på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

Köp ett par rosa brillor, det blir nog skitsnyggt på dig(: Kan inte du länka till några bloggar? bloggar som är mindre än dina, tex min(;

metrobloggen.se/joelin



kram(:

2009-06-22 @ 20:16:28
URL: http://metrobloggen.se/joelin
Postat av: Bea

Hihi tacktack ;D

allt bra ?

2009-06-22 @ 22:06:09
URL: http://fashionbybea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0