Corall-lack, lóreal!!

japp nu är jag igång igen!! somsagt igårkväll satt jag och målade dit lite nagerlack, och nu har jag bytt igen, haha! men idag var jag smart nog att gå ut för igårkväll när jag skulle sova luktade inte mitt rum gått, kan jag lova, haha!! detta är innhandlat idag från kicks, 95 kr! hekt klart värt priset! =)

idag hade jag en underbara dag, det var klassens dag! och vi hade suuperkul, verkligen! först på morgonen tog vi (hela kalssen) bussen i till bowlinghallen, vid täbyc! där vi var uppdelade i olika lag och så under dagen så körde vi många olika grenar, femkamp!! och första grenen var såklart bowling och vårt lag var inte så tokigt, vi komm iaf 2a! sen fortsatte vi ut till "friidrottsbanan" där vi först åt lunch (jag, en gateaubaguett med brieost och salami, haha) och sen fortsatte med lite små tävlingar, ex kasta pil (jag äggde, hehe), boll i hink, och lite mer! sen var skoldagen slut och jag c och e gick till täby c, där shoppinggldad jag fick med mig lite hem, som ni får se i nästa innlägg! när vi kom hem hit sen badade alla, först i polen sen fortsatte vi in till badkaret med kokhett vatten i!! allting slutade med skum och vattenkrig! nu har jag ätit middag och alderless nyss kletade jag på lite nytt nagerlack, puss!

Kommentarer
Postat av: e

sv; den har varit normal,,,tråkig,,,,

2009-06-08 @ 19:39:45
URL: http://emyzzen.blogg.se/
Postat av: mika

men de är lugnt:) mja sådär sjdå?:):)

2009-06-08 @ 19:54:14
URL: http://mikapetterssonnn.blogg.se/
Postat av: MARIA OCH EMINA

sv: Vad händer det för kul? :D

vi ska ha skolavslutning, träffa vänner & fira sommarlovet! :]

2009-06-08 @ 19:54:35
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0