Grattis på Brölloppsdagen...


..med stort B, Mamma och Pappa!!!
jag älskar er! Nu har min bästis här sagt åt mig att skärpa mig med bloggandet och det ska jag...! Idag annars har jag inte gjort så mycket idag, badat ätit, lekt med kussinerna och solat (minimalt, hehe) ex. åkte vi ut med gummibåten kanske 300 meter härifrån och sen stannade vi vid en "vik"/sandstrand (eller ja sandbotten) och därifrån simmade jag och lillebror filip till några klippor en bit bort och sen hem igen.. så minst 1000 m ska vi nog ha klarat av, (med våtdräkt och flytväst också, ni vet hur vuxna är, hihi)! men u ska jag lära brorsan en passiange så vi ses, pusspuss!

shorts - h&m (nya), tröja - h&m (från elsa)! det var inte den ända outfitten, kan jag lova och jag körde mest på barfota annars var det ett par flippisar också från h&m som åkte på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0