Påväg till nästa station..!


Japp nu var vi påväg till nästa ställe denhär sommaren! vi ska nämligen till hälsingland och fira midsommar, som vanligt, haha! så i morse packade jag ner typ hela min garderob, eftersom jag tror att vi inte kommer hem innan det bär av till landet! mamma och pappa ska ju hem innan men man vet ju hur det blir när de packar, hehe! så nu sitter jag uppkripen i bilen med ipoden i högsta hugg, en bra bok, dvdn och såklart datorn!

igår trillade jag hem efter lägret vid femtiden men då var jag så trött att jag somnade framför datorn (sittandes, hihi) och sen var klockan ganska mycket igen innan jag vaknade så därför från ni lite uppdatering nu istället! på vattenskidslägret som jag var på hade jag det förresten suuper! och snart får ni en riktig bildbomb därifrån! =D men tills dess, puss på er!

Kommentarer
Postat av: V I L M A [mitt liv, min kamera, min stil.]

fin blogg!



var gärna med i min tävling! :D



glad midssomar!

2009-06-19 @ 18:03:40
URL: http://viilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0