SOMMARLOV!!

NU HAR I SOMMARLOV och här kommer några bilder från avslutningen!! =)


jag och bästisen är påväg till skolavslutningen!


alla underbara tjejor!!


världensbästa lärare som slutar till hösten, ååå!


haha, svart och klack var poppurlärt att ha på fötterna!


flaggan var hissad!


almost all the girls!


alla tjejer förutom jag som står bakom kamran då!


jag och c, sarmoninär i full gång


puss på er! haha


emelie pv blir suuperglad när hon öppnar sitt sommarpaket, hihi


jag och min lärare i 4-5, du är bäst!!!!


lilla vickan


vi fyra!!

nu ska jag träffa tjejorna igen och vi tänkte slå oss ner nån stans och äta en sommarlunch med spöregn utanför, haha! puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0