Summertime is here!

Här kommer lite mer bilder från avslutningen, den är verkligen minnesvärd! jag kommer SAKNA ALLA, OCH SPECIELT ER TJEJER!


jag och bästisen som just varit och köppt en blomma till världens bästa lärare, PERNILLA som ska sluta, åååh! till våran underbara mentor hade vi redan en bukett, hehe!


the girls!


emelie och c, jag kommer sakna er!


clara och elli!


sötnosarna vickan, elsa och christine!


annakarin, lollo och clara!


jag, e och c!


en till bild på mina tjejor..!


såhär såg cermonin ut!


emelie pv, jag, christine och emelie! 


c, jag och sanna (våran underbara lärare för två år sen) ! =)


blåsigt värre var det påväg hemmåt sen, haha!



klänning - gina tricot, väska - lundbergs, kofta - zara, skor - skorett!


Kommentarer
Postat av: cecilia

Jättefina bilder här (: Så himla härligt med avslutning!



Joo än så länge har min dag varit bra, fast det regnar ute så det är lite trist! hur har din varit?



Sorry att jag svarar så sent. Har varit iväg på cup , så har faktiskt inte kommit hem förren nu! Kika gärna bilder om du har lust (:



& ha det riktigt bra, kram c

2009-06-18 @ 12:26:39
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ush, jag såg verkligen trött ut på skolavslutningen! :)

2009-06-20 @ 18:07:43
URL: http://aralcc.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Kikar in här :-)

2009-06-22 @ 15:21:47
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0