pics från skoldagen igår!

haha, här kommer lite härliga bilder från igår i skolan..först var vi ju och städade ur klassruen sen blev det korvmed bröd på skolgården och sisst men inte minst, lärarna mot niorna i fotboll! ta för er bara! =D


bästisen och elsa pelsa, hehe!


moi och bästisen!



hejja lärarna!! (i de vita och röda tröjorna, hihi)


jag vickan och christine!


toppmodell grupp-pic, hehe!


vi tog en liten paus från all fotboll och gick in i friskissalen, hehe!


ojoj, vad paparizzin gillade att fotta oss!


fast tre snygga brudar är ju å andra sidan rätt svårt att motstå! hehe


när jag kom hem från christine (jag måste bara säga att TWILIGHT VAR/ÄR SUUPERBRA!) satte jag mig lite här framför datorn.. men fick inget direkt gjort, sen kom c förbi och hämtade sin cyckel och låcktång som hom glömde här. nu har jag ätit en good middag, pizza och lite överbliven thaimat! och tittat på scobidoo med med jakob, mammsen och pappsen, haha! vi har haft väldigt mysigt iaf! snart tänkte jag fixa lite till bilder till er, hold on too that! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0