Visste ni att...


....Rachels favoritjeans är ett par utsvängda Levi´s som hon haft sedan hon ar 13?!  Ryckte som ryckte, men det kan ju stämma...eller? isåfall tror jag att man kan skymrta dem på denhär hippie bilden av våran mode prinsessa! Jag tycker iaf att hon passar super i dessa enkla kläder! vad tycker ni?och en sak till som ni kanske förstår då är att hon säger att hon har väldigt svårt för att slänga saker... just like me!

Ja, idag så kommer jag att slänga upp lite fler bilder på Rachel Bilson, jag har fått jättemycket insperation från både tidningar och internett! Go Summer (OC)!!
Nu har jag precis ätit en god lunch, korv med bröd och kärleksmumms till efterrätt! Så nu är jag verkligen proppmätt! På morgonen (typ 11) så tog jag en duch och frächade till mig lite, men nu om ett tag ska jag dyka ner i saltvattnet igen, tills dess ska vi (jag och mammsen) fixa lite här i stugan... så hejssvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0