accessoarer i sommar


här har jag sammlat ihop en hög med armband till i sommar! jag tycker alla är snygga men det andra är nog min favorit! vilka tycker ni bäst om? jag tror tillexempel att de först armbanden skullepassa perfeckt till en korallfärjad klänning och de sissta till en helt vanig vit sommrig klänning (tänk att hoppa omkring på stranden i något varmt land med det på sig.. ljuvligt, hihi) och ja.. min favo tror jag att man nästan kan ha till allt!! :)

på grey`s nyss var jag sketa nervös för att izzie skulle dö, men hon överlevde!! jippi! grey`s är såå bra, och sorgligt.. nu ska jag sätta mig med spanishen innan jag kryper till sängs, men ni hör förmodligen av mig i morronbitti för vi har sovmorron!! se you then! natti, natti ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0