dagens!!


jeansläggings - bik bok, tygskor - eurosko, jacka - h&m (andvändes typ aldrig, it was too hot!), linne - h&m, tröja - h&m!

där hade ni då dagens! men jag skulle ha satsat på något som inte var så varmt.. haha, men man lär sig av misstag, hehe! men en sak jag glömmde berätta förut var min-nära- döden-känska idag! det var hur läskigt som helst, när vi var på väg hem från täbykyrkby kom det en massa mopeder och när jag trodde att de hade kört förbi körde jag ut en bit på gångvägen och just då kommer det en moped i all världens fart mitt på gångvägen!! jag tror nästan att den snuddade mitt cykelstyre!! huuua bua! tänkte iaf så smått börja fixa iordning mig för kvällen, ska bli såå sjukt kul! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0