ska sussa


(gammal men fin bild, haha)

nu är jag färdig fixad och tänkte alderles strax hoppa isäng för jag är jätte trött och har en lång, men supperkul dag famför mig imorrn! först ska jag springa skutkutet (sissta tävlingen i klubbcuppen, så jag kommer förmodligen hem med en silverbokal, hehe), sen är det bara att skynda vidare till sångkonserten och sisst men inte minns en fest på kvällen.. så jag måste vara utvilad, om ni förstår?! men mer om det senare... tyvär blev det inga dansbilder ikväll men imorron ploppar det säkert upp några! nu ska jag fila lite extra på sångtexterna till i morron och sen är det bumms isäng! =)

Kommentarer
Postat av: C

vad sa i-b till dina föräldrar? =) !

2009-05-16 @ 16:00:01
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: C

sv: gud vad bra älsk! men bara så du vet så hade du skrivit ccecillia.blogg.se med tre ccc :P

2009-05-16 @ 16:39:14
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0