sunset at the barbecue.. L-Ä-G-E-R-S-K-O-L-A-N


Som ni kanske förstår var det hyperkul på lägerskolan, jag länktar tillbaks (till borghamn) redan nu!! det är såå mycket jag vill berätta om!! vårt shema var proppfullt hela tiden.. vi han med både.. Strandparty, bal, disco, studiebesök, tävlingar, skattjackter,dopp och mycket, mycket mer! men nu säger jag godnatt med denhär bilden (christine står förståss bakom kameran) från grillningen på lägerskolan som blev en (av tre) riktigt lyckade kvällar!! a happy day, a happy day.. kiss


Kommentarer
Postat av: Lollo

Det har verkligen varit jättekul, jag tycker synd om Ali som inte var med!



Jag lånar en bild eller två från lägerskolan, om det går bra?

Tack på förhand :)

2009-05-29 @ 13:59:13
URL: http://belsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0