ta 3 betala för 2!


dessa tre snygga klänningar kommer från lindex och det braiga med dem är att man får ta tre och betala för två! dessutom var de väldigt söta också! med rätt accessoarer blir de perfeckt i sommar! jag tycker alla är snygga men jag skulle kanske satsa på den första ändå.. vad tycker ni?

nu har jag varit hemma ett tag och jag måste verkligen hoppa in i duchen, för vi slutade med gympa och direkt efter bar det av till tennisen! men jag tror att matteprovet gick ganska bra iaf (jag vet att jag hade fel på en fråga) även fast siffrorna inte var helt på min sida igårkväll, haha! vi fick också tillbaks spanska provet idag.. jag hade alla rätt, är man bra ller är man bra, haha! tänkte få lite läxor avklarade så slipper jag imorron och sen får vi se! =)

Kommentarer
Postat av: CHRJ

söööta =) men perfekt stavas bara med k :P

2009-05-18 @ 18:26:46
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: Nadja, - mitt nya liv i tanzania

gillar den 1:a !:D



till jullovet ;)

2009-05-18 @ 19:09:45
URL: http://naddines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0