Fit For....Girl Night!!

Det var jag igår, ja! Ni kan inte ens tänka er hur vi skrattade, för det gjorde vi verkligen! Kvällen började vid...

..middagsbordet hemma hos Clara! Där vi alla proppade  i oss så mycket tackos som fick platts i våra "små" magar!


Sen bänkade vi oss i soffan framför idol, men en massa onyttigheter :D! Och efter det var kvällen i full gång med singstar, buzz, twister och en massa övertrötta skrikand brudar! (iochförsig fick jag vääldigt ont i halsen sen och eftersom jag skulle upp mycket tidigare än resten av girlsen så somnade jag snäppet innan, eller snarare timmarna innan dem, hihi! Men, men..)


Idag på morgonen var det typ minusgrader och frost och svinkallt men det hindrade ingen från att ställa in springtävlingen med skidklubben, så det var bara att pallra sig upp och på med löpardojjorna! jag tror till och med att jag slog mitt personbästa. nu ska jag och mamma till nån symässa i kista och sen får vi se. imorgon är det simmtävling i järfälla och igår hade vi orgentering med skolan, som gick superbra och var superkul! pusspuss


Kommentarer
Postat av: CHRJ

=)

2009-10-10 @ 14:47:59
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0