Friskis pass nr3



Nu är jag hemma från ett jobbigt friskispass, med Elsa, Lollo och Annakarin! vi har kämpat på bra kan jag säga, och tidigare idag var vi på studiebesök på armémuseum med skolan, och sen fick mcdolalds fullt upp att servera oss, haha! så jag är jättenöjd med dagen men nu antar jag att det är dags att sätta igång med läxorna eftersom jag ska upp och på simmträning kl 06.00 imorgonbitti! Pusspuss!


Bilden: När jag och Emelie dansar runt och skriker för att våra underbart sköna uggs anlänt i förstaklass från New York! Taaaaack C, we love you! (Cristines pappa köppte dem där till oss, sju par tot.)!! :)


Kommentarer
Postat av: elin !

fin blogg :D

2009-10-15 @ 21:25:39
URL: http://elinleverlivet.blogg.se/
Postat av: CHRJ

Det känns ju kul att du fortfarande inte kan stava mitt namn efter typ 1000 år :P

2009-10-16 @ 07:45:23
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0