Forever21.com

Denhär söta outfiten kan man investera i på forever21!! Var den inte söt, en perfekt klädsel att ha både vardag och helg. Min favorit "del" är nog skjorttunkan, den är både snygg och lätt att matcha!
Idag har vi åkt störtlopp för hela slanten, haha! Första åket var jag faktiskt väldigt nöjd med (5,5 sekunder bättre än igår), medan andra åket inte var fullt lika bra.. Men att det gick så bra kan bero på att jag körde på mina längre skidor, 196 cm, första gången i bana! Det har också varit väldigt bra väder idag, sooligt kan man säga och nu har vi beställt pizza och sen ska vi nog se lite desperate och jag borde göra lite läxor.. men vi får se hur det går med dem. Kramar

Kommentarer
Postat av: CHRJ

blogga mer!! :)

2010-04-13 @ 22:55:15
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0