My Day!


Dessa snygga skor skulle inte jag tacka nej till i sommar, håller ni inte med? Lagom höga klackar, billiga och de går att matcha till allt, utan undantag!! Jag funderar faktiskt på att investera i ett par, jag måste bara få med mig mamma på min sida först..

Efter gårdagens festligheter hade man ju kunnat vänta sig lite sovmorgon dagen efter, men icke sa nicke. Idag har jag haft simmtävling ute i åkersberga, 50 m av varje simmsätt har jag kört och jag var bara en plasering från att komma med i finnalen (sen ska vi ju inte säja hur många det var med, haha, nej, men jag slutade någon stans i mitten som alltid :)! Nu kom pappa precis ner till mig med lite glass, med kolasås och coccos på, mmm! Men jag kan nog inte njuta av den till 100 % eftersom jag måste sätta igång och plugga till biologiprovet i morgon, haha! Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

Woohoo, fortsätt blogga på :D

2010-04-25 @ 22:39:52
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Katia

Hej, hoppas du haft en fantastisk helg.

Kram:)))

2010-04-25 @ 23:17:37
URL: http://newstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0