ZIPLINE

Jag vet att idag är det fredag och alltså att det var tre dagar sen jag skrev här men nu tänkte jag iaf berätta att i onsdags åkte vi zip-line här i Åre och det var super kul!! Det är en linbana som är uppspänd över ravinen så spänner man fast sig i en sele och sen kastar man sig ut...!!
Vajern satt 60-70 meter över marken och innan jag åkt första banan var jag såå nervös, hela jag skakade men de nästa tre gångerna var det bara suuperroligt!!
Idag har det varit ett träningsåk i duved inför störtloppstävlingen imorgon, när jag körde mitt åk ösregnade/össnöade det i princip så det gick inte sådär jätte fort men jag kom iaf ner. Så vi får hoppas på bättre väder imorgon, för annars älskar jag störtlopp, ju längre svängar desto bättre, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0