Skjort-kofta by Gina

Idag är det sissta dagen på "jobbet"! Jag kommer sakna alla barn vääldigt mycet men det ska ändå bli skönt med påsklov. Men det blir kanske inte så ycket vila eftersom vi först ska hälsa på några kompisar i helsingland lördag-söndag sen åker vi upp till Vemdalen och på måndag käll skjutsar pappa upp mig till Åre, där jag får bo hos Christine!! Sen sista helgen i Åre är det en skidtävling, och sen glömde jag berätta att nu på lördag blir jag 15 år!! 


Denhär skjortkoftan, 199 kr, har jag sett när jag kikade in i ginas butik, jag tyckte den var väldigt snygg där så vi får se om jag kommer sattsa på den till sommaren.. Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: CHRJ

vad menar du med "sent om side"?

2010-04-01 @ 09:29:35
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0